Saturday, November 19, 2011

segalanya untuk kau,Antasha :)

Assalamualaikum,Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia.
hari ney,hari Sabtu.
hari ney,patotnye aku pergi warung,tapi ade masalah sikit,off day jap :P
Sabtu,Ahad,Isnin,Selasa,Rabu.....
RABU !
habis laa melayang duit aku.
sebab Rabu ney,birthday adik aku.
mulai hari ney,dia da jalankan misi membodek hadiah dengan semua ahli keluarga aku.
nasib baik dengan abang aku dia tak bodek.HAHAHA.



ney laa adik bertuah aku,Antasha.
baik punye cara dia membodek aku hari ney.
masa awal pagi,rilex jek gadoh-gadoh segala.
tengah hari dia lepas dia mandi,okeyy bermula laa misi membodek aku.
nak taw dia guna cara apa.?

macam ney ;
- lepas mandi,dia ikut apa yang aku pakai hari ney.aku pakai kain merah,t-shirt putih.tuptup tengok,dalam hati berdetik " da kenapa budak ney ikut aku pakai apa.? ==' "
- selama beberapa jam,dia ikut jek aku ke mana mana.aku pergi dapur,dia pergi dapur.aku arahkan apa pun,dia ikut jugak.okeyy,time ney aku da nampak muslihat sebenar dia.muahahaha (ketawa jahat)
-aku makan,dia pun nak makan.aku da habis makan,dia merengek "nak makan dengan kakak,nak makan dengan kakak"


dik,kakakmu ini baru sahaja nak bershopping taw tak.
tapi,untuk kau dik,nanti kakak belikan kek dengan present yea *tu pun kalau cukup bajet*
kakakmu ini baru sahaja bercadang nak beli eyeliner,handbag baru,kasut baru,blouse baru,long necklace *long necklace tu mintak dengan buah hati jek laa :D * ,tapi oleh kerana setahun sekali jek birthday kau dik *mana ada orang sambut birthday banyak kali dalam setahun :P * kakak belikan lah jugak nanti yea.














*skandal tersayang,buah hati terchentaa,cepat balik yea.adinda nak mengempiskan kocek kekanda neyy. wink wink ^_^












*lagu tu saya tuju dekat awak :)
*beruang + panda = berANDA.kahkahkah.iloveyou sayang :)

No comments:

Post a Comment