Tuesday, June 8, 2010

i'm back

sumber inspirasi sebelum melakar.(rembat Tasha pnye.haha)

baju kurung pahang
colour ; ad laa.tggu raye nnt.haha
sedondon ngn mama & Tasha.xpnah aku pkai cm tu.haha

aku yg lukis sndri laa.jgn ckp org len yea

baju ke2.pilihan sendiri
ape yg tulis2 tu.?nk tau.?tggu rye nnt laa yea.haha

proses men-design sendiri baju raye taun ney :)




Hello-hello ! im back.da lame xupdate blog tersygg ney.haha.
bkn xnk update,tp ad masalah teknikal..huhu..
ohh yea,,gmba2 kt atas tu ialah gmba saya melakar dan men-design baju raye utk tahun ney..
eah,knpe awl sgt Biha bwt bju raye.?puase pn blom..
haha,,mmg laa awl.nk anta kt org,kne anta awl..xkn nk anta bulan 8 kott..tukang jahit da xnk ambk laa sygg..so,ari ney pegi Jakel kt Tampoi with my family..aku ngn mama jek yg turun..
this year,we decide nk pakai sedondon..aku pnye idea laa tuu..xtw nape aku nk pakai sedondon ngn family aku..tetibe plak teringin..
pdhal,dulu aku xsuke nnk pkai baju sedondon neyy.haha..plek sgguh aku kn.

taun ney,masing-masing dpt 2 pasang baju.oke laa tu kn..tahun ney jgk,ayah nk beli baju melayu yg baru..after 10 year pkai baju raye yg same jekk..da laa baju raye dy same warne ngn uniform keje dy..yupp,,ayah saya mmg xsuke pkai baju melayu..dy pkai baju tu time g solat raye jekk..after that,dy tkar laa baju melayu tu kepada baju t-shirt..pagi raye pakai t-shirt.ayah turun dari kereta,sume tgk ayah dgn plek tw x..hahaha


malas laa nk cerita lagi..pening kepale laa..nk tido dulu..gud night everybody..
iloveyouu <33

No comments:

Post a Comment