Sunday, June 13, 2010

saya rindu . . . . . . . . . . .

Biha rindu kat rakan mengarut dia
Biha rindu kat rakan merepek dia
Biha rindu rakan touching dia
Biha rindu rakan bermanja dia
Biha rindu rakan mengadu dia
Biha rindu rakan bermesra dia


saya rindu kat sape neyy.?
of coz laa rakan yang saya nyatakan di atas tuu..
nk tau sape ke.?
oke,,Biha bgtau..
Biha rindu kat Mas
Biha rindu kat Que
Biha rindu kat Haziq
Biha rindu kat Nadya
Biha rindu kat Ieda
Biha rindu kat Daya
Biha rindu kat paklah
Biha rindu kat semua orang =)


korang mesti pertikaikan kenape name en.Haziq tu kt atas,ade name paklah,,tp xd name korang..
oke,biar saya terangkan kenape begitu yea..
Haziq - da dy mmg teman mengarut aku,teman utk aku touching,teman mengadu,teman melintas,teman gaduh..
tapi,tapi,tapi,,bukan teman ke toilet yea..jauh sekali teman lelaki dan sewaktu dengannya..

paklah(bukan paklah bekas PM Malaysia tuu) - agak lame jugak xmengarut dgn dia..sebab aritu dia sakit chicken pox..so,ade laa 2 mggu xdtg skolaa..tu yang rindu kat dy tuu..huhu

cukup x penerangan aku tu.?xcukup.?senang cite laa kn,,ney kan blog aku,suke hati aku laa nk tulis nama sape kt atas,nama sape kt bwt..kan,kan,kan..haha

tapi,saya berlaku adil laa kan,,
BIHA RINDU KAT SEMUA ORANG ! <3
imissyouallsoooooomuch <3
iloveyouallsoooooomuch

muahmuahmuahmuah
*flying kiss sket. sket jekk..haha*

No comments:

Post a Comment