Thursday, June 17, 2010

s p e e c h l e s s

yup,,s p e e c h l e s s .
kepada yang berkenaan,thanks sedarkan Biha.
walaupun pada Biha,tu perkara biasa,pandangan orang tetap berbeza.
sepanjang cuti sekolah ney,saya mencari apa salah saya,apa khilaf saya terhadap semua orang.
terima kasih juga kepada yang berkenaan sebab nasihatkan Biha,bgtw apa yang xpuas hati dengan Biha.

kepada yang telah mengumpat Biha,terima kasih juga diucapkan sebab menjadi seorang p e n g e c u t .
pengecut kerana tidak berterus terang kepada Biha apa yang tidak kalian berpuas hati.
tapi,Biha tak akan salahkan korang.mungkin korang xtau nk cakap dengan Biha mcm mana.
mungkin korang memang xsayang Biha macam Biha sayang korang.
orang yang sayang Biha saje akan menyatakan apa kesalahan yg Biha buat tapi Biha xperasan.


untuk yang berkenaan ; Biha xperfect,Biha sentiasa melakukan kesilapan.
akan cuba berubah perlahan-lahan tetapi bukan berubah dengan drastik .
terima kasih sekali lagi diucapkan kerana menyedarkan Biha.
you know who are you

saya sayang anda semua sama rata.
tak ada yang terlebih,tak ada yang terkurang.
minta maaf sekali lagi andai kalian tersinggung dengan perasaan saya.


p/s ; bilakah saya dapat membawa duka lara ini jauh daripada saya .?

No comments:

Post a Comment